Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nun Manisa’da sahnelediği oyuna seyircilerden tam not
  1. Haberler
  2. Bülten
  3. Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nun Manisa’da sahnelediği oyuna seyircilerden tam not

Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nun Manisa’da sahnelediği oyuna seyircilerden tam not

Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu, turne kapsamında Uluslararası Mesir Tiyatro Festivali’nde sahne aldı. Ekip, performansıyla seyircilerden tam not aldı. 

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(GİRESUN) – Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu, turne kapsamında Uluslararası Mesir Tiyatro Festivali’nde sahne aldı. Ekip, performansıyla seyircilerden tam not aldı. 

Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen Uluslararası Mesir Tiyatro Festivali’nde, Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu ekibi “Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz” adlı oyunla seyirci karşısına çıktı. Salonu dolduran sanatseverler, oyunun ardından oyuncuları uzun süre ayakta alkışladı.

Farklı şehirlerden tiyatro topluluklarının katıldığı festivalde, Giresun ekibinin sahne performansı öne çıkan gösteriler arasında yer aldı. Gecenin sonunda oyunculara; Burak Deste, Ali Kılıç, Pınar Mine Hacıalibeyoğlu ve Yılmaz Usta tarafından katılım ve emeklerinden dolayı hediyeleri takdim edildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nun Manisa’da sahnelediği oyuna seyircilerden tam not
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!