featured
  1. Haberler
  2. Bülten
  3. Kütahya Belediyesi’nden Yaşlılar Haftası’na özel program

Kütahya Belediyesi’nden Yaşlılar Haftası’na özel program

Kütahya Belediyesi tarafından 18-24 Mart Yaşlılar Haftası dolayısıyla Yamantürk Yaşlı ve Engelli Gündüz Yaşam Merkezi'nde eğlence programı düzenlendi.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(KÜTAHYA) – Kütahya Belediyesi tarafından 18-24 Mart Yaşlılar Haftası dolayısıyla Yamantürk Yaşlı ve Engelli Gündüz Yaşam Merkezi’nde eğlence programı düzenlendi.

Kütahya Belediyesi’nin Yamantürk Yaşlı ve Engelli Gündüz Yaşam Merkezi’nde düzenlediği programa Belediye Başkanı Eyüp Kahveci de katılarak, büyüklerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşadı. Günün anlam ve önemine ilişkin konuşan Kahveci, yaşlıların hayat tecrübeleriyle toplumun kıymetli hazineleri olduğunu vurgulayarak, her zaman yanlarında olmaya devam edeceğini ifade etti.

Program kapsamında sahne alan yerel sanatçı Zeynel Sağ, seslendirdiği eserlerle katılımcılardan beğeni topladı. Konserin yanı sıra çeşitli ikramlar eşliğinde gerçekleşen etkinlik gün boyunca devam etti.

Merkezden hizmet alan geçmiş dönem Belediye Başkanlarından Burhan Mereyer de programa katılarak, Kahveci ile bir araya geldi. Programa Belediye Başkan Yardımcısı Ejderhan Gezer, Sosyal Hizmetler Müdürü Arzu Duman ve Hilalkent Mahallesi Muhtarı Kamil Çelik de katılım gösterdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kütahya Belediyesi’nden Yaşlılar Haftası’na özel program
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!