Ermenistan’da halk parlamento seçimleri için sandık başında… Paşinyan’dan Türkiye ile normalleşme ve sınırların açılması mesajı
Haber: Nilgün Hande ÖZTÜRK (ERİVAN) - Ermenistan'da halk, parlamento seçimleri için sandık başına gitti. Oyunu kullanan Başbakan Nikol Paşinyan, "Şu anda neyse ki Azerbaycan ile barış içindeyiz. Gürcistan ile çok derin ve kardeşçe ilişkilerimiz olduğunu biliyorsunuz. Ve elbette Türkiye ile ilişkilerin normalleşmesini...
Haberi Oku