NOSTALJİK PAYLAŞIM

Bülten

Eskişehir Belediye Başkanı Ünlüce’nin 23 Nisan’a özel nostaljik paylaşımı büyük beğeni topladı

(ESKİŞEHİR) - Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı anlamlı ve duygusal bir paylaşımla kutladı. Kendi çocukluk yıllarına ait fotoğrafları sosyal medya hesabında paylaşan Ünlüce, kısa sürede binlerce beğeni ve yorum aldı. Paylaşımında geçmişten bugüne...

Haberi Oku
Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!