Ortahisar Belediye Başkanı Kaya’dan borç eleştirilerine yanıt: Kaynaklarımızı verimli kullanıyoruz
(TRABZON) - Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, belediyeyi 1 milyar 256 milyon lira borçla devraldıklarını belirterek, "Kaynaklarımızı verimli kullanıyoruz, kurumsal kapasitemizi geliştirerek ayakta durmaya çalışıyoruz" dedi. Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Mayıs Ayı Meclis Toplantısı’nda yaptığı konuşmada, belediyenin borç yönetimi ve...
Haberi Oku