Akın Gürlek, bağımlılıkla mücadele derneği temsilcileriyle bir araya geldi
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Akın Gürlek, bağımlılıkla mücadele derneği temsilcileriyle bir araya geldi

Akın Gürlek, bağımlılıkla mücadele derneği temsilcileriyle bir araya geldi

Adalet Bakanı Akın Gürlek, "Hayat Boşluk Kabul Etmez Bağımlılık ile Mücadele ve Eğitim Derneği" temsilcileri ve ailelerle bir araya geldi.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Adalet Bakanı Akın Gürlek, “Hayat Boşluk Kabul Etmez Bağımlılık ile Mücadele ve Eğitim Derneği” temsilcileri ve ailelerle bir araya geldi.

Gürlek, Bakanlıkta gerçekleştirilen görüşmede, gençlerin bağımlılık yapıcı maddelerden uzak tutulması ve sağlıklı bireyler olarak geleceğe hazırlanması amacıyla yürütülen ıslah çalışmalarına ilişkin bilgi verdiklerini belirtti.

Uyuşturucuyla mücadelede önleyici ve rehabilite edici adımların önemine dikkat çeken Gürlek, gençleri bağımlılık yapıcı maddelerden korumak için kararlı olduklarını ifade etti.

Gürlek, başta gençler olmak üzere toplum sağlığını tehdit eden uyuşturucuya erişimin engellenmesi için gerekli adımların atılacağını kaydetti.

Bağımlılıkla mücadelenin toplumun tüm kesimleriyle iş birliği içinde sürdürüleceğini belirten Gürlek, bu alandaki çalışmaların kesintisiz devam edeceğini bildirdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Akın Gürlek, bağımlılıkla mücadele derneği temsilcileriyle bir araya geldi
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!