Dervişoğlu’ndan Erzurumspor, Bursaspor ve Batman Petrolspor’a tebrik
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Dervişoğlu’ndan Erzurumspor, Bursaspor ve Batman Petrolspor’a tebrik

Dervişoğlu’ndan Erzurumspor, Bursaspor ve Batman Petrolspor’a tebrik

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, lig atlayan Erzurumspor, Bursaspor ve Batman Petrolspor'u kutladı.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, lig atlayan Erzurumspor, Bursaspor ve Batman Petrolspor’u kutladı.

İYİ Parti Genel Başkanı Dervişoğlu, sosyal medya hesabından paylaştığı mesajında, “Süper Lig’e yükselmeyi garantileyen Erzurumspor’u tebrik ediyorum. Aynı şekilde TFF 1. Lig’e yükselen Bursaspor’u ve Batman Petrolspor’u da yürekten kutluyorum. Taraftarıyla bütünleşen, şehrinin kimliğini sahaya yansıtan kulüplerimize yeni yolculuklarında başarılar diliyorum” ifadesini kullandı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Dervişoğlu’ndan Erzurumspor, Bursaspor ve Batman Petrolspor’a tebrik
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!