Kütahya Belediyesi’nden “Ortak Hizmet Protokolü”
  1. Haberler
  2. Bülten
  3. Kütahya Belediyesi’nden “Ortak Hizmet Protokolü”

Kütahya Belediyesi’nden “Ortak Hizmet Protokolü”

Kütahya Belediyesi, Kuzey Kıbrıs Seramikçiler Derneği, Kütahya Fotoğrafçılar, Çiniciler ve El Sanatları Esnaf ve Sanatkârlar Odası ile "Ortak Hizmet Protokolü" imzaladı. 

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(KÜTAHYA)- Kütahya Belediyesi, Kuzey Kıbrıs Seramikçiler Derneği, Kütahya Fotoğrafçılar, Çiniciler ve El Sanatları Esnaf ve Sanatkârlar Odası ile “Ortak Hizmet Protokolü” imzaladı. 

Kütahya Belediyesi, kültür ve sanat alanındaki iş birliklerini kalıcı hale getirmeyi hedefleyen Ortak Hizmet Protokolü’nü imzaladı. “Re-New NATURE KÜTAHYA” temalı protokol, ülkeler arası sanatsal etkileşimi artırmayı, ortak üretim kültürünü güçlendirmeyi ve geleneksel el sanatlarını uluslararası ölçekte daha görünür kılmayı amaçlıyor. Ayrıca, kültürel etkinlikler düzenlenerek süreklilik kazandırılması hedefleniyor. Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kuzey Kıbrıs Seramikçiler Derneği Başkanı Özge Refik Kutsay ve Kütahya Çiniciler Odası Başkanı Sadık Erilbaylı tarafından imzalanan protokolün; şehrin köklü çini ve seramik geleneğini uluslararası sanat platformlarıyla buluşturacağı ifade edildi.

Başkan Kahveci, şehrin zanaat ve sanat mirasının korunarak geleceğe taşınması ve yeni nesil sanatçılar için ilham verici bir üretim ortamı oluşturulması amacıyla hayata geçirilen protokolün hayırlı olması temennisinde bulundu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kütahya Belediyesi’nden “Ortak Hizmet Protokolü”
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!