Müsavat Dervişoğlu, karne alan öğrencileri kutladı
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Müsavat Dervişoğlu, karne alan öğrencileri kutladı

Müsavat Dervişoğlu, karne alan öğrencileri kutladı

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim döneminin sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrenciler ile öğretmenlerini ve ailelerini kutladı.

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim döneminin sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrencileri kutladı.

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim döneminin tamamlanması dolayısıyla sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu

Paylaşımında Genel Merkez’i karnesi ile ziyaret eden bir çocuk ile fotoğrafına yer veren Dervişoğlu, “Ahmet bugün takdir belgesini getirdi… Onun nezdinde karnesini alan her bir evladımızı yürekten tebrik ediyorum. Gösterdikleri emek ve gayret için her birini kutluyor, öğretmenlerimize, ailelerimize ve sevgili evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum” ifadelerini kullandı. 

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Müsavat Dervişoğlu, karne alan öğrencileri kutladı
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

konyaradar.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!